A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Menü

Hogyan valósítsd meg fogadalmaidat

Hogyan valósítsd meg fogadalmaidat Év végén sokan vetettünk számot az elmúlt 365 napról, és szőttünk terveket, tűzünk ki célokat, melyeket az új évben mindenképp meg akarunk valósítani.

Év végén sokan vetettünk számot az elmúlt 365 napról, és szőttünk terveket, tűzünk ki célokat, melyeket az új évben mindenképp meg akarunk valósítani.
 
Mi elsősorban az egészséges életmódban, az edzésben és így a jobb, csinosabb forma elérésében tudunk segíteni, de az új év minden téren új kezdet lehet. Bár 2019-et csak egy pillanat választja el 2018-tól, mégis sokaknak lehet ez az a pszichológiai tényező, ami megadja a kezdő lökést, ráadásul az idei év végén is azt fogjuk majd átgondolni, hogy január 1. óta mik is történtek, mit sikerült megvalósítani mindabból, amit elterveztünk.
És a terveknek nem is muszáj eget rengetőnek lenniük, a fontos az, hogy magunkhoz képest fejlődjünk, változzunk, bármekkora is ez a változás.
 
Ha máshol nem is, az edzőtermekben megtapasztalhatjuk, milyen sokan tűztek ki célokat az új évre. Januárban újra megtelnek a futópadok, feltűnik sok új arc, és akármilyen közhelyes is az újévi fogadalom (vagy hívjuk bárhogyan), mégis sokan határozzák el, hogy idén változtatni fognak.

A nehéz rész viszont a következetesség, azaz kitartani az új étrend, a rendszeres mozgás mellett, mert sajnos bármekkora is a lendület, egy hét alatt nem lehet eredményeket elérni. A jövő szilveszter még messze van, ezért a kitartás egyik titka lehet az is, ha kisebb léptékekben mérjük az időt. Ne rögtön egész évben akarjunk mindent másként csinálni, hanem először csak januárban. Aztán februárban, márciusban, minden hónapban egy kicsit többet változtatva.
A másik fontos dolog, hogy reális célokat tűzzünk ki és ne akarjunk hosszú távon kitartani olyan módszerek, étrendek (fogyókúrák) mellett, melyek mellett nem is lehet. Hiszen ezért bukik el a legtöbb diéta, ezért jönnek vissza oly gyakran a ledobott kilók, ezért látjuk sokszor, hogy az 1-2 éve még csodás diétájukat hirdető hírességek ma épp úgy néznek ki, mint fantasztikus átalakulásuk előtt…
 
Hogyan láss hozzá?
Sosem késő elkezdeni és akinek szüksége van új évre is az új elhatározáshoz, annak most ez is rendelkezésére áll. Most viszont tényleg bele kell vágni, mert csak elkezdeni nehéz, halogatni könnyű.
Az első tehát, hogy kis lépésekben, egyszerre csak egy-két dolgon változtatva kell elkezdeni. Ha például sok cukros, "rossz" szénhidrátos dolgot eszel, akkor csökkentsd a mennyiségüket felére. A reggelt pedig indítsd fehérjével, a legjobb egy természetes fehérjeturmix-szal, mert az a szükséges folyadékot is biztosítja. Persze mi a Naturize-t ajánljuk, de tényleg a fehérjén van a hangsúly, szóval választhatsz más megoldást is, csak lehetőleg természetes, adalékmentes legyen.
 
Aztán amikor eltelt pár hét, és érzed, hogy ez nem egy keserű lemondás, nem somlói galuskáról, meg pizzáról álmodozol egész nap, akkor jöhet a következő lépés. Még egy kicsit kevesebb liszt és cukor, esetleg a „csaló” ételek heti egy napra redukálása, a cukros italok elhagyása, az esti órákban még a gyümölcsök mellőzése is. Mindenkire egységesen igaz recept persze nincs, de akkora eltérések sem, legfeljebb azt kell kitalálni, hogy melyik az a - nem feldolgozott, nem cukros - étel, amiről biztosan nem tudsz lemondani. Mert a sikeres életmód nem a fájdalmas lemondásokról szól.
 
A mozgást is fokozatosan kell elkezdeni. A túl nagy lendület csak erős izomlázhoz vezet, ami aztán a további edzéseknek is gátat szab (az esetleges sérülésekről nem is beszélve). A legjobb mozgásforma az intenzív súlyzós edzés, inkább több ismétlés, kisebb súlyokkal, szabályosabban, koncentráltan végrehajtva, rövid pihenő időkkel. Hasznos még a dinamikus séta is, ahhoz ráadásul még edzőterem sem kell. Egy kiadós séta az erdőben Tv-zés helyett, a lépcső a lift helyett, mind komoly előreLÉPÉS :)


Ha teheted, az edzéshez kérdd szakember segítségét, mert ha jól csinálod, az nagyban gyorsítja majd az eredmények elérését. Persze nem azért, mert bárhova sietnénk, hisz életmódról, hosszú, éveken át tartó rutin kialakításáról van szó, viszont ha gyorsabban jönnek az eredmények, gyorsabban lesz meg a folytatáshoz szükséges motiváció is.

A csodaszereket, csoda diétákat pedig felejtsd el örökre. Minőségi fehérjére, feldolgozatlan szénhidrátra, jó zsírokra van szükség. Egy természetes, allergénmentes fehérjepor szintén nem csodaszer, nem fogyasztószer, hanem az alakformálási célokat hatékonyan, gyorsan és könnyen támogató élelmiszer, ami egyébként motivációnak sem utolsó. Hiszen, ha ott figyel a polcodon, akkor mindig emlékeztet rá, hogy már tettél egy lépést, meghoztad az elhatározást, ráadásul még áldoztál is rá, már csak ezért sem szabad feladni.
 
Itt van tehát az év eleje, a leghétfőbb „hétfő”, amikor már tényleg nincs mire várni, csak belevágni. Ha pedig ehhez további segítségre van szükséged, nézz körül oldalunkon, hamarosan egy bővebb kis könyvvel is jelentkezünk a témában.

www.rizsfeherje.hu

Kapcsolódó cikkek:

Ha fogyni szeretnél

Milyen fehérjeport válassz?

Van-e szükség kiegészítőkre?

A legjobb időpontok a fehérjebevitelre

Mennyi fehérjét fogyassz?

Mindenmentesség

Tudj meg többet a Naturize-ról itt:

Miért épp a barna rizs?

Mi a gond a tejsavóval?

Mi a helyzet, ha sportolsz?

Mit is tartalmaz és hogyan készül?

100% pénzvisszafizetési garancia,

Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett!

VÁSÁRLÁS

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt!
Akcióink 90%-át csak itt hirdetjük meg, ingyenes, szóval mit veszíthetsz? :)

Keresés