A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Tiszta fehérje (akkor is, ha nem sportolsz).

Miért eddzél nyáron is? A siker (vagy kudarc) legfőbb oka!

Miért eddzél nyáron is? A siker (vagy kudarc) legfőbb oka! Aki komolyan veszi a sportolást, egészsége megőrzését, a szebb, formásabb alak elérését és megtartását, annak ez nem is kérdés. Az pontosan tudja, hogy a mozgás, a megfelelő táplálkozás egy életmód, nem időszakos, kúraszerű dolog: nem csak a strandszezonra akar jól kinézni, hanem egész évben fenntartani a jó formát és persze legfőképp egészségét.

Elég azonban körülnézni az edzőtermekben nyáron, és rögtön szembeötlő, mennyivel keve sebben is vannak, ami valahol érthető. A nyár a pihenés, a kirándulás, a nyaralás időszaka, amikor mindenki szabadságon van, elutazik, örül a szép időnek, és elsősorban nem az edzésre koncentrál.

Ilyenkor ráadásul az étrendre sem figyelünk annyira oda, és bár a melegben kevésbé vagyunk éhesek, amit eszünk, az gyakran jelentkezik fagylalt, sütemény - azaz amúgy kerülendő - szénhidrát formájában. Ha pedig az ember nyaral, különösen nehéz ellenállni a svédasztalos, korlátlan fogyasztás kínálatának. (Persze ilyenkor is vannak trükkök a „kárenyhítésre”: pl. kezdd a vacsorát egy nagy adag salátával és fogyassz fehérjét minden étkezéshez).

Mi is tehát a megoldás, azaz mire ügyelj, ha olyan gondolataid vannak, hogy inkább majd csak szeptemberben vennéd az edzőterem felé az irányt? Következzen pár érv, amiért nyáron se engedd el magad, és ne szeptemberre tartogasd az újrakezdést.

1. A szabadságot is lehet aktívan tölteni. Ha épp nem dolgozol, akkor többet is alhatsz, ami nagymértékben javítja az edzés hatékonyságát, és a kortizol szintre is jótékony hatással van

2. Ha az étrendre kevésbé is figyelsz, a mozgással legalább részben kompenzálhatók a bevitt plusz kalóriák. Ha pizzát, tésztát, süteményt kívánsz, akkor a legjobb, ha egy kiadós edzés után fogyasztod őket.

3. Edzőtermi edzés esetén kihasználhatod, hogy nyáron üresebb a terem: nem kell annyit várni a gépekre, egy intenzív köredzés, a több eszközt igénylő szuperszettek is beleférnek.​

4. A sport mindig alkalmas a közérzet javítására. Aki mozog, az energikusabb, jobb kedvű és a munkát is jobban bírja.

5. A strandszezon túl hosszú ahhoz, hogy a felkészülést nyár elején abbahagyd. Ha 2-3 hónapig nem edzel, akkor nemcsak a külsőben, de teljesítményben is komoly visszaesést tapasztalsz majd és sokkal nehezebb lesz az újrakezdés. A romló eredmények pedig sajnos tovább hátráltatják a motivációt is.

Mert mi is a címben szereplő siker (vagy bukás) legfőbb oka? Mi az az egyetlen dolog, ami mindig átlendít majd a holtponton, ami mindig erőt ad, hogy tovább folytasd új, egészségesebb étrended, hogy újra meg újra lemenj az edzőterembe, kimenj a futópályára?

Az EREDMÉNYEK!

Mert semmi sem ösztönöz úgy a mozgásra, az új étrend, új elhatározások betartására, mint amikor látod az eredményét. Semmi sem segít annyira lemondani egy újabb szelet tortáról, mint az öröm, amikor elkezdenek a kockák megjelenni a hason. A tükörnél - és a benne megjelenő eredményeknél - nincs jobb motivációs eszköz!

Mire figyelj még nyáron?

Ha az étrendet illetően nem is nyáron vagy a legszigorúbb magadhoz, legalább a fehérjebevitelre figyelj ilyenkor is. A rossz szénhidrátok is kevésbé rakódnak le zsírként, ha fehérjével együtt fogyasztod őket. Egy természetes, egészséges fehérjeport bármikor könnyedén magaddal vihetsz a nyaralásra is, így gyakorlatilag bárhol, bármikor biztosítani tudod a fehérjebevitelt, megihatod - az amúgy szénhidrát dús - reggeli előtt, vagy akár uzsonnára is.

A fehérjeturmix ráadásul motivációs eszköznek is jó: ha egy doboz Naturize-t vásárolsz, azzal el is köteleződtél az egészségesebb, fehérjedús étrend mellett, így sportolni is nagyobb kedvvel mész, és az edzés is hatékonyabb lesz, ha tudod, hogy utána egy kiváló, teljesértékű fehérjeturmixszal táplálhatod izmaidat.

Nyáron a friss zöldségekhez is könnyebb hozzájutni, azokból pedig gyakorlatilag korlátlanul fogyaszthatsz. Egy nagyobb vacsora esetén is kihasználhatod, hogy a sok zöldséggel zsírosodás nélkül növelheted a telítettségérzetet. A legjobbak a friss zöldek (zöldsaláták, kígyóuborka), illetve a keresztes virágú zöldségek.

Mind a sport, mind az egészségesebb, tudatos táplálkozás egy életmód. Mi ebben hiszünk, nem a kúraszerű csoda(mód)szerekben. Aki pedig – helyesen – ilyen életmódot folytat, annak amúgy sem fér bele, hogy 1-2-3 hónapig csak néha-néha nézzen az edzőterem/futópálya/bicikliutak közelébe.

Kellemes nyarat és jó sportolást kívánunk!

www.rizsfeherje.hu

Tudj meg többet a Naturize-ról itt:

Miért épp a barna rizs?

Mi a gond a tejsavóval?

Mi a helyzet, ha sportolsz?

Mit is tartalmaz és hogyan készül?

100% pénzvisszafizetési garancia,

Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett!

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt!
Akcióink 90%-át csak itt hirdetjük meg, ingyenes, szóval mit veszíthetsz? :)

Tartalomhoz tartozó címkék: blog

Keresés