A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü

Melyik nap mérd magad a héten?

Melyik nap mérd magad a héten?

Tudtad, hogy van a héten egy nap, amely a legideálisabb arra, hogy megmérd a súlyod és - az amúgy szintén fontos tükör mellett - képet kapj arról, hogy hol is tartasz a kívánt formád eléréséhez vezető úton?

Egy új kutatás arra jutott, hogy ez a nap, azaz a mérlegelésre legideálisabb nap a héten, a szerda. Nézzük meg, hogy miért is!

Először is – mint arról már korábban írtunk - nem javasoljuk a minden napi mérlegelést, főleg nem a napi többszörit, mert az csak összezavar téged és az étrended is. Egy kilóval több vagy kevesebb? Ne törődj vele, mert az ingadozást gyakran a testedben lévő víz mennyisége okozza, nem pedig az, hogy egy kilóval több vagy kevesebb zsír van-e rajtad. Teljesen természetes, hogy a súlyod változik napról napra (és a napon belül is), még akkor is, ha semmin sem változtatsz.

Mivel azonban nyilván kíváncsi vagy számszerűen is az eredményekre, és nem árt, ha látsz egy konkrét irányvonalat is, hogy mindent jól csinálsz-e (merthogy a túl gyors súlyvesztés sem jó), heti egyszer célszerű megmérned magad. Ez az egyszeri alkalom pedig legyen minden héten a szerda, reggel, közvetlenül felkelés után, mielőtt bármit is ennél vagy innál.

Ha minden héten így teszel, akkor egy sokkal valósabb képet kapsz a súlyod heti alakulásáról, a kívánt formád eléréshez vezető úton.

De miért épp a szerda?

A kutatás két dologra jött rá:

  • Amikor a cél a súly fenntartása volt, a hétről hétre történő súlyingadozások során a szerda bizonyult a legkevésbé eltérőnek, azaz ezen a napon volt a legállandóbb az alanyok súlya.
  • A szerda volt az a nap, amikor az alanyok súlya a legalacsonyabb volt, ami logikus is, mivel a legtöbben hétvégén „eresztik el” magukat, melyet követően kell egy kis idő, mire ez kiegyenlítődik, a megszokott étrendhez való visszatéréssel.

Összefoglalva: hetente csak egy nap mérd magad, és az a nap legyen a szerda, reggel, felkelést követően, még mielőtt bármit is ennél vagy innál. Így kapod a leghitelesebb képet a súlyod alakulásáról.

Ha pedig szeretnéd, hogy a súlyvesztés inkább zsírból, és ne pedig izomból történjen, kiemelten figyelj a megfelelő mennyiségű fehérje bevitelére! Kattints ide és olvasd el a részleteket!

www.rizsfeherje.hu

Tudj meg többet a Naturize-ról itt:

Miért épp a barna rizs?

Mi a gond a tejsavóval?

Mi a helyzet, ha sportolsz?

Mit is tartalmaz és hogyan készül?

100% garancia ingyenes szállítás 20.000 Ft felett!

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt!
Ingyenes, szóval mit veszíthetsz? :)

Tartalomhoz tartozó címkék: blog