A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü
0

Ha nem szoktál reggelizni

Ha nem szoktál reggelizni Akkor se indulj el üres gyomorral, mert bár nem mindig időhiány okozza, hogy elmarad a reggeli – van, hogy az ember nem éhes, vagy nem bír enni ilyenkor biztosan jobban jársz, ha legalább némi fehérjét beviszel az esti, többórás koplalás után.

Nem véletlen, hogy a különféle, cukros gabonapelyhek forgalma évről évre csökken nyugaton, mivel egyre többen jönnek rá, hogy minden étkezésnek a fehérjére kell épülnieBár a „rossz” szénhidrátokat valamivel jobb reggel fogyasztani, a különféle fehér lisztes, cukros ételek semmikor sem szolgálják a jobb formát vagy a jobb egészséget.
 
Aki kívánja, és van is ideje elkészíteni őket, annak a fehérje dús ételek nagyon jók reggel is (pl. tojás, hal, sovány húsok, szénhidrátként pedig zöldségek, zab-, köles-, hajdinapehely, azonban a tejtermékeket ilyenkor is jobb kerülni), de minden esetben gyors és kényelmes megoldás lehet egy természetes, allergénmentes fehérjeturmix is. Legfőbb előnye, hogy 
1 perc alatt elkészíthető, gyorsan felszívódik, így megadja a szervezetnek az órák óta nélkülözött aminosavakat és a szükséges folyadékot is. Beindítja a napot, kevésbé leszel majd éhes a későbbiekben és segít, hogy az inzulin szint is egyenletes maradjon. Amúgy pedig bármit is reggelizik az ember, egy kis extra fehérje hozzáadásával biztosan jól jár.
 
De nem csak a reggeli (fehérjebevitel) fontos,
 ugyanúgy nem tanácsolt edzeni sem teljesen üres gyomorral, főleg nem reggel.
 
Persze nyilván nem kell, és nem is lehet, teli hassal edzeni, márpedig ha valaki korán reggel edz, annak valószínűleg nincs ideje egy kiadós reggelire, majd pedig egy-két óra pihenésre az edzés előtt. Ez esetben is több opció van, az egyik a BCAA - azaz három fontos, esszenciális aminosav keverékének - bevitele, mellyel elérhető, hogy „éhgyomorra” edzve se izmot veszítsünk.
 
Ugyanígy 
jó megoldás edzés előtt egy természetes, adalékmentes fehérjeturmix is, mert az kompletten biztosítja a fehérjét (valamennyi esszenciális aminosavat), melynek edzés során is nagy hasznát vesszük. A Naturize természetes formában tartalmazza a BCAA-t és a glutamint is, akárcsak valamennyi, esszenciális aminosavat. Mivel mentes mindenféle adaléktól, állományjavítótól és tejet, laktózt sem tartalmaz, attól sem kell tartani, hogy elfogyasztása után a gyomor elnehezülne, kellemetlenül megtelne, ami nyilván nem tenné lehetővé, hogy utána 20-30 perccel intenzíven eddzünk.
A „mindenmentes” Naturize barna rizs fehérjét nyugodtan megihatod akár közvetlenül edzés előtt is, 
érzésre olyan lesz a gyomrodban, mintha csak sima vizet ittál volna, miközben biztosítja a szükséges fehérjemennyiséget, amitől az edzés jobban megy, és ami segít, hogy ne a kemény munkával felépített izmokhoz nyúljon a szervezet energiáért.
 
Akár a reggelit váltod ki egy turmixszal, akár edzés előtt fogyasztod, 
némi szénhidrát hozzáadásával elérheted, hogy még több energiád legyen, vagy még később legyél éhes. Beleturmixolhatsz pl. egy kis banánt, vagy adhatsz hozzá rizstejet, így igen finom, gyakorlatilag komplett reggelihez jutsz. A Falatka fehérjeszelet pedig egyben tartalmaz gyors szénhidrátokat (azaz gyümölcscukrot az aszalt gyümölcsökből) és természetes fehérjét, ezért edzés környékén az is nagyon kényelmes és finom megoldás.
 

A lényeg tehát, hogy nem szabad koplalni és teljesen üres gyomorral edzeni sem – főleg nem reggel.

www.rizsfeherje.hu

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt! Ingyenes, szóval mit veszíthetsz?

Tartalomhoz tartozó címkék: blog