A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü
0

A formásabb alak és a földönkívüliek

A formásabb alak és a földönkívüliek

Annyi hasznos, jó tanács, csodamódszereket bemutató vagy épp hihetetlen átformálódásról szóló írás jelenik meg az interneten, hogy ideje pár pontban átnézni, hogyan is igazodjunk el az információk rengetegében, hogyan is döntsük el kire és mire is hallgassunk, mit próbáljunk ki. 

Az alábbiakban néhány megfontolandó gondolat és használati útmutató az életmód cikkekhez.

1. Ha valami túl szépen hangzik, hogy igaz legyen, akkor általában nem is igaz. Mínusz 10 kiló két hét alatt? Izmos test 30 napon belül? Ezek csak a mesében léteznek, tartósan, egészségkárosodás nélkül nem lehet pár hét alatt átváltozni. Ne higgyük el a fitnesz magazinok fantasztikus átalakulásairól szóló cikkeit sem! A filmsztárok általában szigorú kontroll mellett adagolt, nem veszélytelen szteroidokkal gyúrják ki magukat az adott szerepre, nem pedig pusztán 1000 felüléssel, vagy valamilyen 30 napos csodaprogrammal (a magazinok fotosoppolt képeiről most ne is beszéljünk). Nem hiszed? Akkor nézd meg a csodás átalakuláson átesett sztárok még „csodásabb” visszaalakulását pár hónappal a forgatás után. Röviden: ne higgyünk az erőfeszítés mentes eredményeket ígérő csodamódszerekben.

2. Mit gondolsz, te mennyi mindent hordanál össze, ha napi 24 órában kellene beszélned? Nincs ez másként az életmód magazinok, blogok, weboldalak esetében sem. Minden nap, minden héten, de még minden hónapban sem egyszerű vadonatúj, hasznos tartalmakat közölni, főleg, hogy a szervezet működésével kapcsolatban hatalmas változások nem történtek az elmúlt pár évtizedben (sem). A cukortól ma is hízni fogsz (de ha nem vagy hízékony, akkor is kerülnöd kell), az intenzív edzésektől pedig formásodni, ha az étrended alapját a fehérje jelenti, nem a gyors szénhidrátok. Röviden: az alapvető szabályok nagyjából 5 mondatban összefoglalhatóak, ne az újabb módszereket keressük, hanem használjuk a meglévőket, melyek már bizonyítottak.

3. Hangzatos cím, amiből semmi konkrét nem derül ki? Érezhetően a legfőbb célja, hogy ráklikkeljünk? Olyat ígér, ami elsőre hihetetlennek hangzik? Az érthető, hogy mindenki verseng az olvasók korlátozott és igencsak próbára tett figyelméért, de ha semmilyen információ nincs, hogy nagyjából mi is vár a kattintás után, akkor jobb, ha nem is fáradunk a lájkvadász cikkekkel. Röviden: ha túl sokat kell kattintani, és még utána sem azt kapjuk, amire számítunk, akkor a cikkben szereplő (kevés) információval kapcsolatban is legyünk szkeptikusak. Az a cikk biztos nem azért készült, hogy segítsen a céljaink elérésében.

4. A földönkívüli kapcsolat! Feltűnt, hogy amikor „gyakoriak” voltak az UFÓ látogatások, leginkább akkor is csak az UFÓ magazinok számoltak be róluk? Nekik minden hónapra jutottak „hiteles” történetek, de az olvasottabb napilapokba ezek valahogy sosem kerültek be. Amióta pedig minden ember zsebében ott a kamera és a fényképező, azóta ritkábban látogatnak minket az idegenek…

Ugyan ez a helyzet a kevésbé olvasott források új, csodamódszereivel is, az eddigiektől teljesen eltérő, soha nem hallott, de fantasztikus eredmények ígéreteivel. Elképzelhető persze, hogy valóban születik olyan felfedezés, amit eddig senki sem próbált, de hidd el, nem valószínű, hogy arról egy új blogban fogunk először hallani, de az biztos, hogy nem csak ők fognak beszámolni róla. Legyen tehát az internet a "kameránk", mert ha valami tényleg működik, arról találunk majd bőven cikkeket más forrásokból is. Röviden: ma már nem kell magunkon tesztelni az új módszereket, mielőtt belekezdünk a legforradalmibb diétába, nézzünk körül az interneten és olyan módszernek higgyünk, ami már legalább egy pár embernek bevált.

5. Természetes, hogy nekünk is mindenről a fehérje jut az eszünkbe, azonban mindig igyekszünk sokkal szélesebb körű táplálkozási tanácsokat adni, a fehérje mellett a szénhidrátokról, zsírokról és alapvető táplálkozási szabályokról is beszámolni, melyeknek semmi köze a fehérjéhez. Persze megnyugtató, hogy a fehérjefogyasztás fontosságában minden szakértő egyetért, de cikkeinkben is kiemeljük, hogy a fehérjebevitel nagyobbik része normál táplálékokból kell, hogy származzon. Támogatjuk mindenkinek azt az egészségtudatos döntését, hogy fehérjeporból Naturize barna rizs fehérjét fogyasszon, hisz ha fehérjepor, akkor teljesen természetes, édesítő és más adalék mentes fajtát érdemes választani, főleg, ha az éppúgy teljes értékű, mint a kevésbé természetes, agyonadalékolt porok.

Azonban ha egy cikk csodás fogyást, hatalmas izmokat ígér pusztán az által, hogy a benne szereplő terméket – fehérjeport vagy bármi mást – fogyasztjuk, akkor nyugodtan bezárhatjuk azt az ablakot, biztos, hogy a valótlan marketingüzeneteken kívül semmi hasznosat nem fogunk megtudni belőle. Az interneten könnyű nagyot mondani, vagy akár több ezer like-ot összegyűjteni, ha csak az a cél, nem pedig a hiteles, hasznos információnyújtás hosszú távon.

Röviden: egy adott cikknél mindig vizsgáljuk meg a forrást is, mert attól, hogy valami le van írva, még nem lesz igaz, akármennyi lájkot is kapott a benne szereplő bikinis lány fotója.

Legyünk tehát óvatosak, megbízható forrásokból tájékozódjunk, és főleg ne próbáljunk ki minden új módszert, amelyik erőfeszítés mentes eredményeket ígér. Ha pedig bárki más földönkívüliekkel, hangzatos címekkel próbál kattintásra bírni, akkor különösen legyünk körültekintőek. :) 

www.rizsfeherje.hu

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt!
Ingyenes, szóval mit veszíthetsz? :)

 

Tartalomhoz tartozó címkék: blog