A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü
0

Itt a nyár, hozd magad formába – 3 egyszerű lépés

Itt a nyár, hozd magad formába – 3 egyszerű lépés

Ahogy közelednek a nyári hónapok és emelkedik a napi hőmérséklet, úgy kerülnek le a télen felszedett plusz kilókat jótékonyan elfedő kabátok és pulóverek is.  Bár mi alapvetően az életmódváltásban hiszünk, azaz a viszonylag jó forma fenntartásában egész évben, teljesen természetes, hogy télen kicsit több felesleg van az emberen. Hisz kevesebbet vagyunk a szabadban, kevesebbet mozgunk, a hideg miatt többet is eszünk, hogy a karácsonyról és szilveszterről már ne is beszéljünk. 

Közeleg azonban a nyár, és vele együtt a fürdőruha szezon, így ideje formába hoznod magad, melyhez a következőket kell tenned:

- MOZOGJ AMIKOR CSAK TEHETED! Egy tempósabb séta (ami az egyik legjobb zsírégető), gyaloglás az emeletre, pár kör a futópályán, mind kiváló mozgásforma, de legjobban az intenzív, súlyzós edzéssel jársz. Intenzív, azaz szuperszettek, kombinált sorozatok, a lényeg, hogy ne a nagy súlyokra, hanem az intenzitásra koncentrálj! Ha nincs semmi kéznél, használd a saját súlyodat (guggolás, fekvőtámasz, húzódzkodás, stb.)

- CSÖKKENTSD A SZÉNHIDRÁT BEVITELT! Kerüld a fehér szénhidrátokat (cukros ételek, pékáruk, tészták), helyettük fogyassz inkább zöldségeket, illetve „jó” zsírokat (pl. magvak, olívaolaj, halolaj, kókuszolaj). Ez utóbbi különösen fontos, mivel az alacsonyabb szénhidrátbevitel miatti éhségérzetet kiválóan ellensúlyozhatod, ha növeled a zsírbevitelt. Csökkentsd a keményítős szénhidrátokat (pl. tészta, krumpli), keményítősből is inkább a gluténmentes fajtákat keresd (pl. hajdina, barna rizs, édesburgonya).

- KIEMELTEN FIGYELJ A FEHÉRJEBEVITELRE! Hogy miért? Mert alapvetően zsírt szeretnél veszíteni, nem izmot: jobb formára vágysz, nem pedig egy könnyebb, de arányaiban zsírosabb testre, nem igaz? A fehérje pedig segít, hogy a szigorúbb étrend és sportolás hatására jelentkező súlyvesztés inkább zsírból történjen, ráadásul az edzések miatt izmaidnak amúgy is több fehérjére lesz szüksége a fejlődéshez. Általánosságban is igaz, hogy minden értrend alapját a fehérje kell(ene), hogy jelentse.
Ezért minden étkezés mellé fogyassz fehérjét, és ha fehérjeszükségleted gyors és egyszerű kiegészítéséhez fehérjeport is használsz, akkor törekedj rá, hogy allergén mentes, természetes - íz, édesítő és adalékmentes - fajtát válassz
.

Egyszerű, nem? Találkozunk a strandon!

www.rizsfeherje.hu

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt!
Ingyenes, szóval mit veszíthetsz? :)

 

Tartalomhoz tartozó címkék: blog