A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Menü

Hogyan maradj formában nyaraláskor

Hogyan maradj formában nyaraláskor Akár voltál már nyaralni, akár még előtted van, bizonyára nem újdonság, hogy nyaraláskor sokkal kevésbé figyelünk oda a táplálkozásra, a mozgásra, a plusz kilók pedig könnyen felszaladnak. Persze hízni lehet 1-2 hét alatt, elhízni aligha, így ami plusz feljön, az le is megy majd, amikor visszatérsz a normál kerékvágásba. Ezért nem arról van szó, hogy épp a pihenés alatt kellene sanyargatni magad, viszont kis odafigyeléssel a „helyreállítás” sokkal könnyebb lesz majd nyaralás után és még az élvezetekről sem kell lemondanod. Mert sokkal jobb egész évben egy jó formát tartani, mintsem csak 1-2 hónapig jól kinézni, aztán meg pulóverrel és nagykabáttal rejtegetni a hiányosságokat.

 

Néhány tipp nyaraláshoz

  • Ha déli helyre, tenger mellé mész, akkor sokkal több lehetőséged nyílik, hogy az egészségesebb, finom, ugyanakkor alig hizlaló halakat, tengeri herkentyűket válaszd. Ha nem eszel húst, a finom saláták, gyümölcsök akkor is halomban állnak majd rendelkezésedre, a svédasztalon biztosan találsz kedvedre valót.
  • Minden étkezés során egyél fehérjét. Koncentrálj a salátákra, és a fehérjedúsabb ételekre. Finomak, kevésbé hizlalnak, és kevesebb helyet hagynak az édességeknek.
  • Ha bőséges a reggeli, akkor nem tragédia, ha kimarad az ebéd. Válaszd a félpanziót a teljes ellátással szemben, az all inclusive-ot is hagyd inkább ki. Mert ha előtted van, úgysem tudsz ellenállni, pedig biztos, hogy csak a szemed kívánja majd. Ha az étkezés benne is van a szobaárban, akkor sem kell minden nap, mindent megkóstolni a svédasztalról, főleg nem az összes süteményt. Napi kétféle elég lesz, másnapra is marad majd bőven.
  • Használd a kisebb tányérokat, és egyél lassan. Ez egy nagyon hatékony módszer a túlevés elkerülésére.
  • Ha pedig megéheznél nap közben, egy fehérjeturmixszal ilyenkor is jobban jász. A Naturize-t, por formában, még a kézipoggyászban is szállíthatod. Könnyű, kis helyen elfér (kiporciózhatod visszazárható zacskóba is) és meglátod, jól jön majd.
  • Cukros üdítő helyett igyál inkább vizet, citromos vizet, esetleg a kalóriamentes változatokat. Alkoholból válassz olyat, amiben kevesebb a cukor (vodka szóda, száraz borok, szirupmentes koktélok).
  • A legtöbb hotelben van valamiféle edzőterem, de nem muszáj ilyenkor is felkeresned. Kirándulj sokat, nézz meg mindent, sétálj fel ahhoz a templomhoz, nézd meg azt a kilátót. Ússz egyet a medencében, sétálj vacsora után a városban, és ha lehet, használd a lépcsőt lift helyett. Ennyi mozgás is jóval több a semminél és a vacsora is jobban fog esni, ha kiérdemled egy túrával.

A legfontosabb pedig, hogy érezd jól magad nyaraláskor, és azon kívül is. Aki jól érzi magát a bőrében, annak kevésbé van szüksége rá, hogy a csokis fánkokban találjon örömet. Fenntartható életmódot kell kialakítani, nem rövid, sanyargatási ciklusokat. A kúraszerű fogyásnak nem sok értelme van és annak sem, ha palacsintáról álmodozol egész nap. Nyugodtan beleférnek a finom falatok is néha - nyaraláskor főleg - aztán jöhet egy kicsit több edzés és fehérje, így testben és lélekben is tartósabb lesz az elhatározásod.

Kellemes, vitaminokban, fehérjében és jókedvben gazdag pihenést kívánunk! :)

www.rizsfeherje.hu

Tudj meg többet a Naturize-ról itt:

Miért épp a barna rizs?

Mi a gond a tejsavóval?

Mi a helyzet, ha sportolsz?

Mit is tartalmaz és hogyan készül?

100% pénzvisszafizetési garancia,

Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett!

Ha tetszett cikkünk, ha érdekel, hogyan lehetsz izmosabb, csinosabb, egészségesebb, vagy csak szeretnél elsőként értesülni különleges ajánlatainkról, esetleg szerdánként nyerni egy doboz Naturize-t, akkor iratkozz fel hírlevelünkre itt!
Ingyenes, szóval mit veszíthetsz? :)

Tartalomhoz tartozó címkék: blog

Keresés